Тепловозы DR 132 205 и 132 243 с поездом Варшава - Берлин - Хук-ван-Холланд оправляется с пограничной станции Мариенборн, Германия (26 августа 1990 года):
https://www.flickr.com/photos/danielfri ... 216658652/
Электровоз NS 1618 с поездом Хук-ван-Холланд - Варшава - Москва на станции Хук-ван-Холланд Гавань, Нидерланды (28 августа 1990 года):
https://www.flickr.com/photos/danielfri ... 228168942/
Электровоз NMBS 1501 с поездом «Восток-Запад-Экспресс» сообщением Москва - Берлин - Париж на станции Льеж-Гийемен, Бельгия (21 апреля 1990 года):
https://www.flickr.com/photos/danielfri ... 696469865/
https://www.flickr.com/photos/danielfri ... 216658652/
Автор фото: Daniel FriederichsDe DR 132 205 + 132 243 & D trein van Berlin naar Hoek van Holland bij vertrek uit het toen nog Duits Duitse gensstation Marienborn bij vertrek op 26-08-1990. Dit was ongeveer 8 maanden na de val van de Muur.
Электровоз NS 1618 с поездом Хук-ван-Холланд - Варшава - Москва на станции Хук-ван-Холланд Гавань, Нидерланды (28 августа 1990 года):
https://www.flickr.com/photos/danielfri ... 228168942/
Автор фото: Daniel FriederichsHoek van Holland was vroeger ook begin en eindpunt van internatione treinen die aansluiten op de boot naar Engeland. De NS 1618 staat op 28-08-1990 met de Hoek van Holland - Warschau Express klaar voorvertrek. De eerste 2 rtgn zijn doorgaande naar Moskau.
Электровоз NMBS 1501 с поездом «Восток-Запад-Экспресс» сообщением Москва - Берлин - Париж на станции Льеж-Гийемен, Бельгия (21 апреля 1990 года):
https://www.flickr.com/photos/danielfri ... 696469865/
Автор фото: Daniel FriederichsDe NMBS 1501 met aan de haak 2 rtgn van Moskau naar Parijs in Liege op 21-04-1990.
С уважением, Евгений.