Re: Ретро-вагоны заводов ГДР (Аммендорф, Гёрлиц), ВНР, ПНР, СССР
Добавлено: 12 июл 2019, 22:55
Я думаю с УЛ можно договориться и соорудить несколько похабочек с таким салоном, только сертифицируют ли...
НЕофициальный форум Московского железнодорожного агентства
https://rail-club.ru:443/forum/
https://www.facebook.com/groups/nachtzu ... 210052771/01.07.2019, Almaty: RIC-Wagen in Almaty-2 der KTZ; Ich weiss leider nicht, auf welchen Kursen diese Wagen eingesetzt werden; Hat jmd. Eine Idee?
https://www.facebook.com/groups/nachtzu ... 706852688/Intourist-Prospekt von der SZD aus den 60er Jahre.
Автор фото: Don BogdanoOne of twenty dining cars (in Poland called as type Goša76) built for PKP in 1976 by Goša Smederevska Palanka in former Yugoslavia (today in Serbia). All these coaches have finished it's duty until 1993 due to problems with spare parts and finansial problems of PKP in this period.
Na zdjęciu jeden z dwudziestu zakupionych w 1976 roku wagonów restauracyjnych typu Goša76 produkcji Goša Smederevska Palanka w byłej Jugosławii (dziś Serbia) i jednocześnie jedyny znany mi gdyński wagon restauracyjny tego typu, włączony w skład pociągu złożonego z wagonów przeznaczonych do naprawy okresowej.
Wagony tego typu zakończyły karierę na PKP do 1993 roku z powodu problemów z częściami zamiennymi oraz kłopotów finansowych PKP w tym okresie.