Электропоезд ЭР2 с головным вагоном ЭР2-3032 на линии Псков - Луга - Санкт-Петербург, Ленинградская область (05.07.1992):
http://vaunut.org/kuva/83293
Электропоезд ЭР2Т-7205 на станции Санкт-Петербург-Пассажирский-Московский (Московский вокзал), город Санкт-Петербург (04.07.1992):
http://vaunut.org/kuva/83299
Электровоз ВЛ23 и тепловоз М62 грузовыми поездами на линии Санкт-Петербург - Волховстрой - Петрозаводск, Ленинградская область (07.07.1992):
http://vaunut.org/kuva/83291
p.s. Мга или Лодейное Поле?!
http://vaunut.org/kuva/83293
Автор фото: Hannu PeltolaTässä on ER2-tyypin Elektrishkasta otettu kuva matkalla Pihkovasta Pietariin. Me matkustamme vastaavalla mukavasti puupenkeillä istuen kohti Pihkovaa. Noin 300 kilometrin matka kesti yli kuusi tuntia, mutta tuolloin matkaa hidastivat pahat metsäpalot (05.07.1992).
Электропоезд ЭР2Т-7205 на станции Санкт-Петербург-Пассажирский-Московский (Московский вокзал), город Санкт-Петербург (04.07.1992):
http://vaunut.org/kuva/83299
Автор фото: Hannu PeltolaTyypillinen Elektrishka tyypillisessä värityksessä - vai onko? ER2T on muuten aivan tavallinen, mutta miksi ihmeessä siihen on asennettu sotilasajoneuvoissa käytetyt valonhimmentimet ajovalojen päälle? Kuva on Pietarin Moskovan asemalta (04.07.1992).
Электровоз ВЛ23 и тепловоз М62 грузовыми поездами на линии Санкт-Петербург - Волховстрой - Петрозаводск, Ленинградская область (07.07.1992):
http://vaunut.org/kuva/83291
Автор фото: Hannu PeltolaTämä kuva on joltain nimettömältä pikkuasemalta ennen Volhovia. Tarkoitukseni oli matkustaa Volhoviin sovittuun tapaamiseen, mutta juna oli niin paljon myöhässä, että tapaaminen jäi. Sen sijaan pääsin tutustumaan paikalliseen vilkkaaseen rataliikenteeseen Pietari - Volhov - Petroskoi - radalla. M62 vetämä sotilasjuna on väistänyt muuta liikennettä sivuraiteelle. Vo-vaunujen lastina on GAZ-66 - maastokuorma-autoja. Vasemmalla olevaa pitkää tavarajunaa vetää VL23 - 2TE10m - kombo.
p.s. Мга или Лодейное Поле?!
С уважением, Евгений.